AAI elektronički identitet


Obavezna izmjena zaporke za AAI korisnički račun

U svrhu povećanja sigurnosti elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr uvodimo pravilo da svi korisnici kojima je tek otvoren elektronički identitet ili im je administrator promijenio zaporku moraju sami promijeniti zaporku. Na taj se način smanjuje mogućnost kompromitacije elektroničkog identiteta jer čak ni administrator ne može znati korisničku zaporku.

Korisnici moraju promijeniti zaporku u roku 48 sati od otvaranja elektroničkog identiteta, kao i svaki put kad im administrator promijeni zaporku.
Ako korisnik nije promijenio zaporku u roku 48 sati, novim elektroničkim identitetom može se uspješno prijaviti još pet puta bez vremenskog ograničenja. Nakon pete prijave elektronički identitet se zaključava. Jednom zaključan elektronički identitet može otključati samo administrator imenika promjenom zaporke korisnika. Nakon otključavanja elektroničkog identiteta korisnik je obavezan opet sam promijeniti zaporku u roku 48 sati.

Svi korisnici koji trebaju promijeniti zaporku, a još to nisu učinili, prilikom prijave putem login servisa sustava AAI@EduHr dobivaju poruku o tome da moraju promijeniti zaporku, koliko im je vremena ostalo da to učine, te im se nudi da zaporku promijene koristeći središnje sučelje za promjenu zaporke.

Zaporku možete promijeniti na način opisan u uputama dostupnim ovdje  ili direktno na izmjenu


Ako Vam je elektronički identitet zaključan, javite se u CIP ( Centar za informatičku podršku ) soba br. C608.


AAI@EduHr je autentikacijska i autorizacijska infrastruktura sustava znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj koja korisnicima nudi jednostavno, sigurno i pouzdano korištenje svih resursa u sustavu AAI@EduHr uz pomoć jedinstvenog elektroničkog identiteta dobivenog na matičnoj ustanovi.

Elektronički identitet (ima oblik korisnik@ustanova.hr) omogućuje korištenje različitih usluga CARNet-a i SRCE-a.




Dodjeljivanje AAI@Edu.hr e-identiteta na KTF-u

AAI@EduHr e-identiteti dodjeljuju se samo osobama povezanim s Kemijsko-tehnološkim fakultetom (studentima, djelatnicima, vanjski suradnicima, gostima).

Studentima preddiplomskih studija e-identiteti otvaraju se prilikom upisa studija temeljem podataka iz ISVU-a i uručit će im se zajedno s indeksom. E-identitet ostaju otvoreni sve do odlaska s Fakulteta, bilo završetkom bilo prekidom studija.

Djelatnicima i vanjskim suradnicima e-identiteti otvaraju se temeljem podataka iz Kadrovske službe i ostaju otvoreni sve do odlaska s Fakulteta.

Korisnicima se e-identiteti uručuju isključivo osobno uz predočenje identifikacijskog dokumenta ili pismenim putem. Zbog sigurnosnih razloga podaci o e-identitetu i lozinki ne dostavljaju se e-poštom ni telefonom.

Ukoliko imate pravo na AAI elektronički identitet, a nemate istog, možete ga zatražiti u CIP-u radnim danom od 8 do 14 sati s popunjenim Zahtjevom za otvaranje e-identiteta koji se nalazi u Studentskoj referadi.


Pravila ponašanja

Svatko odgovara za vlastiti korisnički račun. Nije dopušteno niti posuđivanje niti korištenje tuđih korisničkih računa. Svako kršenje važećih akta Fakulteta, važećih propisa Republike Hrvatske, Netiquette i CARNetovih CDA dokumenata imat će za posljedicu privremeno ili trajno ukidanje korisničkog računa.