Upute za logiranje u ISVU

Od 30.09.2015. godine Informacijskom sustavu visokih učilišta (ISVU) tj.

-          Studomatu,
-          Nastavničkom Portalu
-          svim ISVU Modulima

pristupat će se samo preko AAI@EduHr korisničke oznake oblika korisnickoime@ktf-split.hr.

Zaporka (password) je ona od Carneta i maila koju ste preuzimali u CIP-u
a za  studente akademske godine 2014/2015 godine je dijeljena uz podjelu Indeksa.

Zaporku možete mijenjati na adresi https://aai.ktf-split.hr/ldap/ - ažuriranje podataka (za korisnike).

AAI korisnička oznaka i zaporka su osobni podaci i ne smiju se dijeliti ni sa kim.
Osim što se koriste za pristup Studomatu koriste se i za pristup sustavu e-građanin: e-usluge MUP, e-Matične knjige, ...


SLIKA1

 

   


Studenti koji nemaju, ne znaju korisničko ime ili zaporku neka se jave u Studentsku referadu.

Djelatnici koji nemaju, ne znaju korisničko ime ili zaporku neka se jave u CIP.

Obavijest o gašenju usluge GSS

Podsjećamo Vas da usluga GSS prestaje s radom 15. svibnja 2015.

Preporučujemo korisnicima ove usluge da svoje podatke prebace na novi sustav MojOblak koji je dostupan na adresi http://mojoblak.srce.hr.
Osim pohrane podataka, sustav MojOblak omogućuje i razmjenu podataka među korisnicima, javni pristup dijeljenim podacima te nekoliko korisnih aplikacija poput kalendara, galerije slika ili kolaborativnog uređivanja dokumenata.
Svoje podatke s novim sustavom možete sinkronizirati i pomoću desktop-klijenta koji možete preuzeti na adresi: https://owncloud.org/install/. Klijenti za mobilne uređaje nisu podržani.
Djelatnici ustanova u sustavu AAI@EduHr mogu koristiti 100 GB prostora dok studenti dobivaju 20 GB prostora.



Promjena zaporke na mailu

Promjena zaporke na mailu može se izvršiti iz Squirrel maila na našem webu.

Logirate se u Squirrel mail - odaberete Postavke - i dole desno imate opciju Change password.

Ne zaboravite istu zaporku upisati i u svoje mail klijente (Outlook, Thunderbird i sl.)

AAI elektronički identitet


Obavezna izmjena zaporke za AAI korisnički račun

U svrhu povećanja sigurnosti elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr uvodimo pravilo da svi korisnici kojima je tek otvoren elektronički identitet ili im je administrator promijenio zaporku moraju sami promijeniti zaporku. Na taj se način smanjuje mogućnost kompromitacije elektroničkog identiteta jer čak ni administrator ne može znati korisničku zaporku.

Korisnici moraju promijeniti zaporku u roku 48 sati od otvaranja elektroničkog identiteta, kao i svaki put kad im administrator promijeni zaporku.
Ako korisnik nije promijenio zaporku u roku 48 sati, novim elektroničkim identitetom može se uspješno prijaviti još pet puta bez vremenskog ograničenja. Nakon pete prijave elektronički identitet se zaključava. Jednom zaključan elektronički identitet može otključati samo administrator imenika promjenom zaporke korisnika. Nakon otključavanja elektroničkog identiteta korisnik je obavezan opet sam promijeniti zaporku u roku 48 sati.

Svi korisnici koji trebaju promijeniti zaporku, a još to nisu učinili, prilikom prijave putem login servisa sustava AAI@EduHr dobivaju poruku o tome da moraju promijeniti zaporku, koliko im je vremena ostalo da to učine, te im se nudi da zaporku promijene koristeći središnje sučelje za promjenu zaporke.

Zaporku možete promijeniti na način opisan u uputama dostupnim ovdje  ili direktno na izmjenu


Ako Vam je elektronički identitet zaključan, javite se u CIP ( Centar za informatičku podršku ) soba br. C608.


AAI@EduHr je autentikacijska i autorizacijska infrastruktura sustava znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj koja korisnicima nudi jednostavno, sigurno i pouzdano korištenje svih resursa u sustavu AAI@EduHr uz pomoć jedinstvenog elektroničkog identiteta dobivenog na matičnoj ustanovi.