Obavezna izmjena zaporke za AAI korisnički račun

U svrhu povećanja sigurnosti elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr uvodimo pravilo da svi korisnici kojima je tek otvoren elektronički identitet ili im je administrator promijenio zaporku moraju sami promijeniti zaporku. Na taj se način smanjuje mogućnost kompromitacije elektroničkog identiteta jer čak ni administrator ne može znati korisničku zaporku.

Korisnici moraju promijeniti zaporku u roku 48 sati od otvaranja elektroničkog identiteta, kao i svaki put kad im administrator promijeni zaporku. Ako korisnik nije promijenio zaporku u roku 48 sati, novim elektroničkim identitetom može se uspješno prijaviti još pet puta bez vremenskog ograničenja. Nakon pete prijave elektronički identitet se zaključava. Jednom zaključan elektronički identitet može otključati samo administrator imenika promjenom zaporke korisnika. Nakon otključavanja elektroničkog identiteta korisnik je obavezan opet sam promijeniti zaporku u roku 48 sati.

Svi korisnici koji trebaju promijeniti zaporku, a još to nisu učinili, prilikom prijave putem login servisa sustava AAI@EduHr dobivaju poruku o tome da moraju promijeniti zaporku, koliko im je vremena ostalo da to učine, te im se nudi da zaporku promijene koristeći središnje sučelje za promjenu zaporke.

Zaporku možete promijeniti na način opisan u uputama dostupnim ovdje ili direktno na link.

Ako Vam je elektronički identitet zaključan, javite se u CIP ( Centar za informatičku podršku ) soba br. C608.

Eduroam

Na fakultetu je omogućena usluga Eduroam. Usluga eduroam je sigurna, jednostavna i za krajnjeg korisnika potpuno besplatna usluga pristupa Internetu. Namjenjena je korisnicima iz sustava znanosti i obrazovanja. Trenutno je dostupna na brojnim lokacijama u Hrvatskoj te na više od 10000 lokacija diljem svijeta.

Za korištenje eduroam usluge potrebno je posjedovati odgovarajući elektronički identitet.

Za korisnike iz Republike Hrvatske to je elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr.

Konfiguriranje klijenta za uslugu Eduroam

Korisnikov uređaj treba biti ispravno konfiguriran. U tu svrhu potrebno je koristiti installer alat. Za pristup installer alatu dovoljna je bilo kakva veza na Internet.

Krajnji korisnici koji posjeduju elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr installer alatu mogu pristupiti na adresi http://installer.eduroam.hr/.

Na toj stranici treba odabrati - Preuzimanje postavki, logirati se sa AAI@EduHr korisničkim računom i odabrati tip pristupa i odgovarajući operacijski sustav.

Za sva pitanja i nejasnoće upute se nalaze na adresi http://www.eduroam.hr/

Office 365 Education

Microsoft Office 365 je skup usluga koje se nalaze u oblaku i pružaju mnoštvo funkcionalnosti, omogućavaju zajednički rad te 1 TB prostora za pohranu dokumenata.
Uslugama se pristupa pomoću elektroničkog identiteta u sustavu AAI@EduHr, a uz to svakom je profesoru, studentu i djelatniku javnih visokih učilišta i javnih znanstvenih instituta omogućena i instalacija alata Office 365 ProPlus na pet računala i pet mobilnih uređaja (tableta, pametnih telefona).
Kemijsko-tehnološki fakultet  u Splitu se registrirao za korištenje usluge, pa prema tome Office 365 mogu besplatno koristiti svi koji posjeduju AAI@EduHr elektronički identitet otvoren na našem fakultetu.

Prijava na Office 365:  http://portal.office.com/

Office 365 Education uključuje:
- Office Online
- Sway 
- Razmjena izravnih poruka i povezivanje sa Skypeom
- Prostor za pohranu i zajedničko korištenje datoteka
- Timska web-mjesta
- Videoportal
- Aplikacije za Office i SharePoint

Više o usluzi na
http://www.srce.unizg.hr/office365/
Prilikom prvog logiranja potrebno je kliknuti u desni gornji kut na Install Now da bi vam se pojavile sve dostupne opcije.
Da biste odabrali odgovarajući paket Office 365 prilikom instalacije ( 32bit ili 64bit ) na
Change language:English kliknite i na Advanced odaberite ogovarajuću verziju.

Upute za logiranje u ISVU

Od 30.09.2015. godine Informacijskom sustavu visokih učilišta (ISVU) tj.

-          Studomatu,
-          Nastavničkom Portalu
-          svim ISVU Modulima

pristupat će se samo preko AAI@EduHr korisničke oznake oblika korisnickoime@ktf-split.hr.

Zaporka (password) je ona od Carneta i maila koju ste preuzimali u CIP-u
a za  studente akademske godine 2014/2015 godine je dijeljena uz podjelu Indeksa.

Zaporku možete mijenjati na adresi https://aai.ktf-split.hr/ldap/ - ažuriranje podataka (za korisnike).

AAI korisnička oznaka i zaporka su osobni podaci i ne smiju se dijeliti ni sa kim.
Osim što se koriste za pristup Studomatu koriste se i za pristup sustavu e-građanin: e-usluge MUP, e-Matične knjige, ...


SLIKA1

 

   


Studenti koji nemaju, ne znaju korisničko ime ili zaporku neka se jave u Studentsku referadu.

Djelatnici koji nemaju, ne znaju korisničko ime ili zaporku neka se jave u CIP.

Obavijest o gašenju usluge GSS

Podsjećamo Vas da usluga GSS prestaje s radom 15. svibnja 2015.

Preporučujemo korisnicima ove usluge da svoje podatke prebace na novi sustav MojOblak koji je dostupan na adresi http://mojoblak.srce.hr.
Osim pohrane podataka, sustav MojOblak omogućuje i razmjenu podataka među korisnicima, javni pristup dijeljenim podacima te nekoliko korisnih aplikacija poput kalendara, galerije slika ili kolaborativnog uređivanja dokumenata.
Svoje podatke s novim sustavom možete sinkronizirati i pomoću desktop-klijenta koji možete preuzeti na adresi: https://owncloud.org/install/. Klijenti za mobilne uređaje nisu podržani.
Djelatnici ustanova u sustavu AAI@EduHr mogu koristiti 100 GB prostora dok studenti dobivaju 20 GB prostora.