Obavjesti studentske Referade

Procedura prijave završnih/diplomskih radova

Poštovani studenti i mentori,

donosimo Vam pojašnjenje procedure prijave završnih/diplomskih radova:

  1. Izbor teme i mentora završnih/diplomskih radova

Svi studenti koji u tekućoj akademskoj godini imaju upisan završni/diplomski rad u svom indeksu trebali bi najkasnije do kraja zimskog semestra i prije početka ljetnog semestra u posljednjoj godini studija odabrati temu završnog/diplomskog rada te mentora sa ponuđenog popisa. Popis_tema_zavrsnih_i_diplomskih_radova_u_akad_god_2019_20.pdf (28. sjednica Fakultetskog vijeća) i Dopuna_tema.pdf (32. sjednica Fakultetskog vijeća)

Odabir se vrši prijavom predmetnom nastavniku (mentoru) kod kojeg se želi izraditi završni/diplomski rad.

Nakon postignutog dogovora student i mentor vrše prijavu teme završnog/diplomskog rada na način da ispunjavaju i u Studentsku službu dostavljaju popunjena prva 2 obrazca za prijavu završnog /diplomskog rada (Zahtjev_za_dodjelu_završnog_rada.pdf Zahtjev_za_dodjelu_diplomskog_rada.pdfPodaci_o_nastavniku_mentoru_završnog_rada.pdfPodaci_o_nastavniku_mentoru_diplomskog_rada.pdf) te suglasnost (SUGLASNOST_DIPLOMSKI_ZAVRSNI_RADOVI.pdf.) Naknadno mentor u Studentsku službu dostavlja obrazac 3 s naslovom teme i prijedlogom članova ispitnog Povjerenstva (Obrazac_naziv_teme_završnog_rada.pdf / obrazac_naziv_teme_diplomskog_rada.pdf).

Imajući u vidu Covid-19 situaciju molimo Vas da nam navedeno dostavite mailom na adresu referada@ktf-split.hr

  1. Nakon izrade rada: Indeks te 3 NEUVEZANA PRIMJERKA RADA predaju se Studentskoj službi koja ih zajedno sa obrascem u prilogu (Obrazac_kojim_se_završni_rad_prihvaca.pdfObrazac_kojim_se_diplomski_rad_prihvaca.pdf) predaje svakom članu Ispitnog povjerenstva na pregled.

Članovi Ispitnog povjerenstva u roku od 8 dana pregledavaju radove te daju studentima primjedbe i obrazloženja. Kada sva tri člana Ispitnog povjerenstva vrate u Studentsku službu potpisani obrazac kojim se rad prihvaća, smatra se da je završni/diplomski RAD PRIHVAĆEN.

Molimo da nam navedeni obrazac dostavite mailom na adresu referada@ktf-split.hr

  1. Kad je RAD PRIHVAĆEN student i mentor u dogovoru sa Studentskom službom određuju datum OBRANE.
  2. Student predaje 3 UVEZANA PRIMJERKA RADA i CD u Studentsku službu prema pravilniku minimalno 8 dana prije zakazanog datuma obrane završnog/diplomskog rada (u iznimnim slučajevima može i do 2 dana prije obrane).

Studentska služba obrađuje radove te ih zajedno sa pozivom za obranu (Poziv_za_obranu_završnog_rada.pdf / Poziv_za_obranu_diplomskog.pdf ) dostavlja članovima Ispitnog povjerenstva. Predsjedniku Ispitnog povjerenstva dostavljamo i obrazac u prilogu. (Obrazac_za_ocjenu_završnog_rada.pdf / Obrazac_za_ocjenu_diplomskog_rada.pdf)

  1. OBRANA ZAVRŠNOG/DIPLOMSKOG RADA
  2. U roku od 8 dana od obrane student u Studentskoj službi preuzima Potvrdu o završetku studija, originalne dokumente iz studentskog dosjea, indeks, ispunjava ankete (Anketa_AZVO.pdf) te donosi Potvrdu o podmirenju dugovanja prema Knjižnici Fakulteta (POTVRDA_KNJIZNICA.pdf)

Studentska služba Kemijsko-tehnološkog fakulteta u Splitu